NIUNIO

Niunio jest nowo powstałym podmiotem na rynku obuwia dziecięcego. Buty sprzedawane w Niunio mają być przede wszystkim ponadczasowe i klasyczne. Sklep będzie prowadził sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i drogą internetową. Jaki charakter powinna mieć marka? Delikatnie infantylny, lecz przede wszystkim godny zaufania i profesjonalny, ponieważ odbiorcami komunikatów będą młode mamy.

Case study

Pierwszą rzeczą, od której zaczęliśmy pracę nad całym projektem, było stworzenie logotypu. Krój pisma został zaprojektowany przez nas specjalnie na potrzeby tej realizacji, co czyni go unikalnym i wyjątkowym. Naszą główną inspiracją była kaligrafia. Dzięki temu, że linie są różnej grubości, uzyskaliśmy efekt pisania płaską stalówką. Jest to bardzo kobieca, elegancka i delikatna propozycja. Łączy w sobie nowoczesność z klasyką, więc idealnie wpasowuje się w charakter marki. Do logotypu został zaprojektowany sygnet misia, inspirowany dziecięcymi rysunkami. Miś jest bardzo prosty, a urozmaica go jedynie tekstura nawiązująca do flamastrów.

Metki