LEADSTREAM

Leadstream jest aplikacją do automatyzacji działań sprzedażowych. Jest to narzędzie do budowania baz kontaktów oraz wysyłki maili.

Case study

Logo odzwierciedlać miało przede wszystkim ciągłość i sprzedaż. Skupiliśmy się na tym, aby w jasny i przejrzysty sposób pokazać, że sprzedaż jest tu głównym celem. Wspólnie z Klientem zdecydowaliśmy się na zaprojektowanie logotypu z elementem dekoracyjnym, który sam w sobie po lekkiej modyfikacji tworzy favicon i naklejkę. Aplikacja miała opracowaną kolorystykę, którą postanowiliśmy lekko zmodyfikować. Kolor granatowy „spłaszczyliśmy” lekko grafitem, dzięki czemu powstał nam odcień, przywołujący skojarzenia z czymś poważnym, stabilnym i godnym zaufania. Cyjanowy błękit podkręciliśmy w stronę koloru szmaragdowego, symbolizującego wzrost i produkt z wyższej półki.

W kwesti kształtów i ich psychologii, postawiliśmy na:

– koła (krój pisma i podkreślenie targetu), które dzięki skojarzeniu z obrączką, uznawane są za najbardziej ciągły i trwały kształt;
– strzałkę, jako bardzo dosłowne i dzięki temu łatwe do odczytania nawiązanie do sprzedaży;
– prostokąt (w nim zamyka się cały logotyp), który jest najbardziej stabilnym kształtem ze wszystkich.